1) New York
Začínáte v Georgeově kanceláři. Po úvodní animačce, v níž se dozvíte trochu děje, se vám
do rukou dostane ovládání. O gangstry se bát nemusíte. Dveře nevyrazí.
Napravo od dveří seberte golfovou hůl. S ní vypáčte dveře vedoucí do skladu (nebo co to je).
Můžete si taky pokecat s Annou, ale moc vám toho neřekne. Ve skladu převrhněte bednu, po které
pak vylezte nahoru dírou ve stropě.
Nahoře začnou gangstři přivolávat výtah. Anna podrží mříž, aby výtah nepřivolali. Vezměte proto
z inventáře golfovou hůl a podepřete jí mříž. Potom v pravém rohu, za pomoci Anny, sundejte z
ventilátoru mřížku. Ventilátor pak dotáhněte až k výtahu, kde ho dejte tak, aby blokoval mříž.
Vezměte si hůl a vylezte dírou po ventilátoru na ulici (tedy římsu).
Tam se přitiskněte ke stěně a přejděte po římse až k žebříku. Vylezte po žebříku nahoru (nezobrazí se ikonka, tak
klikněte nahoru na konec žebříku). Na střeše se k vám připojí Anna. Běžte k jeřábu (či čemu) a vylezte nahoru
(zase se nezobrazí ikonka). Nahoře přejděte na konec, kde spusťte dolů řetěz. Na něj použijte golfovou hůl.
George se přehoupne na druhou střechu. Tam otočte klikou, čímž posunete jeřáb a Anna může přejít.
George ještě na Anninu radu vrátí jeřáb do původní polohy.
Po krátké animaci se objevíte v rozbořeném domě. Vpravo vidíte dveře, k nimž vám brání cestu propadlá podlaha.
Běžte proto vlevo, kde se chyťte trubky. Ručkujte doleva. Kousek trubky se ale urve a spadne na skříňku s
pojistkami. Následkem čehož půjde proud dole do kabelů.
Doručkujte na konec trubky, pusťte se ji a přeskočte
díru v podlaze. Pak musíte přejít přes římsu. Octnete se u dveří a schodiště. Vejděte do dveří a seberte
provaz, který drží dveře otevřené. Dveře zavřete a zastrčte západku. Potom do dveří kopněte (pravé tlačítko
a ikona použití). Dveře vypadnou i s kusem stěny a udělají tak malý most, po kterém přejde Anna.
Sejděte po schodech dolů až ke skříni s pojistkami. Tam řekněte Anně, ať podrží jistič. Vy mezitím běžte
napravo od dveří po zbytcích podlahy. V jednom místě musíte seskočit níže. Potom přes dvě prkna a kabely,
které už nejsou nebezpečné. Přesuňte bednu, která blokuje dveře. Anna může vejít. Požádejte jí o otočení
kliky od plechových vrat. George vrata podrží a Anna projde.
2) New York - Hotel Alfonzo 1
Ocitáte se v hotelu, kde má Anna pokoj. Avšak ztratila svou kabelku a nemá tak svou kartu k otevření dveří. Proto
se musíte pokusit nějak dostat do jejího pokoje. Anna zůstane před hotelem hlídat.
Promluvte si s recepčním. Nebude vám chtít dát volný pokoj. Potom si promluvte pro změnu s mužem, který sedí opodál v křesle.
Jmenuje se Twelvel Minster (nebo tak nějak). Jako záložku má bezpečnostní kartu. Jak jí ale získat? Střídavě si promluvte s oběma,
dokud nevyčerpáte všechna témata. Potom si prohlídněte v inventáři leták od recepčního (vlastně majitele).
George tak získá číslo do hotelu. Bežte na záchod, kde přes PDA zavolejte do hotelu a chtějte mluvit s Twelvelem.
Ten si půjde vzít hovor. Teď můžete v klidu vzít jeho kartu z knihy.
Kartu použijte na dveře. Vyjděte do patra. V tu chvíli vám zavolá Anna. Je prý na požárním schodišti a George jí má v jejím pokoji otevřít
okno v koupelně. Nahoru do vyššího patra jít nemůžete, bo tam provádějí deratizaci. Pod schody leží kupa (no pár jich tam je) mrtvých
brouků. Jednoho si vezměte. Vpravo je výtah a požární hlásič. V chodbě z pokoji stojí nějaký člověk, jenž vypadá jako Elvis. Nechce
vás pustit do pokoje a ani vás nenechá otevřít okno. Hned u prvních dveří je číselný zámek.
Vy ale seběhněte zpět dolů. Tam si promluvte s Alfonzem o deratizaci. Potom vezměte brouka z inventáře a položte ho na staré hodiny.
Řekněto to Alfonzovi. Moc šťastný nebude, ale vyjde z recepce. Rychle otevřete okénko vpravo a seberte zapalovač.
Vyjděte nahoru. Dojděte až k oknu. Chlapík-Elvis vám ho nedovolí otevřít. Proto počkejte až se otočí a otevřete ho. Půjde
ho zavřít. Rychle dojděte k uschlé kytce, kterou zapalte zapalovačem. Spustí se požární hlásič a začne tryskat voda. Elvis uteče.
Teď máte volnou ruko dostat se do pokoje Anny. Vejděte. Prohledejte sejv a na zemi seberte fix.
Jděte do koupelny. Tam vám cestu blokuje ventilátor. Vypněte jej (taková ta šedá velká tečka), použijte na něj lano a znovu zapněte.
Zkratuje se, vypne a vypadne na ulici. Anna má volnou cestu. Konečně vám poví něco bližšího k pergamenu (či co to má být).
Vyjděte ven s pokoje a dojděte ke dveřím s číselným zámkem. Elvis vám nedovolí je otevřít.
Zpoza dveří jde slyšet nějaké klepání.
Použíjte na dveře fix a pak leták od Alfonza. George je podstrčí pod dveře. Někdo vám vrátí papír zpět spolu s kódem ke dveřím.
Použijte číselník. Dveře se otevřou a ve vnitř je svázaná žena (recepční). Poví vám, že ji tam zavřel Elvis. Ten však uteče.
A jde se do další lokace.
3) New York - Bail Bonds 1, Hotel Alfonzo 2
Objevíte se v Georgeově kanceláři, která je pěkně zřízená. Můžete si pokecat s Virgilem, ale je tak deprimovaný ztrátou svého
MP3 přehrávače, že s ním není kloudná řeč. Jděte so svého kanclu, kde ze stolu seberte italské cigarety. Potom vyražte do Alfonzova hotelu.
Tam si promluvte s Juanitou (recepční), Alfonzem a policistou O'Halloranem, jemuž ukažte cigarety. Dozvíte se, že jsou z černého trhu.
Promluvte si s ním znovu a zeptejte se ho na doky. Zpřístupníte si novou lokaci a to 'Martinos Meat Packing'.
4) New York - 'Martinos Meat Packing'
Ocitáte se v továrně na výrobu salámů. Porozhlédněte se okolo. Dovnitř továrny vás hlídač nepustí. Musíte si sehnat zástěru. Kde ji ale vzít?
Napravo od brány je obchůdek se salámy. Promluvte si na všechna témata s prodavačem a pak mu ukažte italské cigarety. Bude je chtít vyměnit. Zástěru
vám za ně nedá, tak je vyměnte za salám. Vyjděte ven a počkejte až si půjde zakouřit. Pak rychle vejděte dovnitř a zástěru seberte. Můžete vejít dovnitř továrny.
Prohlédněte si první místnost. Nic kloudného tam není. Jděte doprava do místnosti, kde seberte nějaké požární rukavice (nebo azbest, co já vím) ze šteny. Projděte dál.
Za modrýmy dveřmi je na stěně lékárnička. Když ji otevřete objevíte čtečku karet. Vyjděte ven a seberte klíče z drtiče. Vlevo je popelnice. Poposuňte ji až
na vidle od vysokozdvyžného vozíku. Na něj použijte klíče a zmáčkněte tlačítko. Potom vylezte na motor, střechu a pak na popelnici. Podívejte se do okénka.
Uvidíte ty dva gangstry, co šli po Anně a jejich šéfa. Mají pergamen.
V první místnosti (jak jsou ty prasata) by se měly otevřít vrata úplně vlevo. Vejděte tam. Sejděte po schodech a dojděte k levé peci. Dveře jsou horké.
Proto na ně použijte rukavice (či co) a otevřete. Vejděte dovnitř a zase rukavicema (či čím) seberte polínko na zemi. Vraťte se k vysokozdvyžnému vozíku,
vylezte nahoru k oknu a položte tam poleno. Teď se vraťte k vchodu do fabriky, kde stojí hlídač a vejděte do náklaďáku. Tam seberte led. Musíte rychle, jinak se roztopí.
Dojděte až k vysokozdvyžnému vozíku, vylezte k okénku a použijte led na poleno. To způsobí dým a gangstři odejdou. Vy teď můžete pro pergamen, ale jak se tam dostat?
Vraťte se do první místnosti s prasaty. Tam zmáčkněte tlačítko, které posunuje prasata na posuvníku. Místo prasete vyjede mrtvý gangster. Prohledejte ho. Najdete kartu.
Kartu použijte na čtečku karet ukrytou v lékárničce. Otevřou se vám tajné dveře. vyjděte po schodech nahoru. Prohledejte celou kancelář. Prostřední šuplík jde jediný otevřít.
Najděte v něm v kapesníku zabalenou fotku nějaké herečky. zkuste posunout skříň. Nejde to. Kolečka by potřebovala promazat. Zajděte proto zpět do pece, kde použijte kapesník na
kus masa. Tím získáte trochu tuku. Vraťte se zpět k drtiči. Zapněte jej. Vyjděte do kanclu a namažte tukem kolečka skříně. Posuňte ji. Skříň propadne sklem přímo do drtiče.
Ten skříň otevře. Pak už jen seběhněte dolů a vezměte si MP3 přehrávač a pergamen.
5) New York - Bail Bonds 2
Ocitáte se zpět v kanceláři. Spolu s Annou prozkoumejte celý pergamen. Potom dejte Virgilovi MPtrojku, ať spolupracuje. Zeptejte se ho na všechna témata.
Dostanete flash kartu, kde jsou hackovací programy. Virgil vám vysvětlí jak se hackuje. Jde v podstatě o starou hru (Laser Tank), kde musíte nastavit zdcadla a
trubky tak, aby se signál vysílaný vaším PDA dostal na server. To je celé. Po chvíli to určitě zvládnete.
Prozkoumejte celý dokument (v poznámkách) a taky důkladně pergamen. Jakmile vše prozkoumáte, můžete se vydat do Istambulu.
6) Istambul - 'Pasha Palace Hotel' 1, 'Topkapi Palace'
Po úvodní animačce se ocitáte dole na recepci hotelu. Promluvte si nejdřív s recepční a pak i s číšníkem Mevlutem. Vyčerpejte
s oběma všechna témata a vydejte se do Topkapi Palace. Promluvte si se stráží. Nepustí vás dovnitř bez ID karty (občanky). Vydávejte se za
Eamona O'Maru, ale stejně vás nepustí.
Vraťte se proto do hotelu. Poptejte se recepční. Dozvíte se, že O'Mara je nahoře ve svém pokoji. Jednejte rychle. Domluvte se s Annou, že
jakmile zabavíte recepční, sebere dopis pro O'Maru. Ukažte recepční golfouvou hůl. Ta bude chtít ať ji George ukáže svůj odpal. Anna může sebrat dopis.
Vezměte si ho od Anny. Zjistíte, že je to ID karta, mapa paláce a získáte kancelářskou sponku.
Na jednom stole seberte nůž. Jím oddělejte Georgeovu fotku z jeho ID karty a připevněte ji na O'Marovu kartu. Teď se můžete vydat do paláce.
Hlídači ukažte ID kartu. Jste vpuštěni. Hlídači u vrat neukazujte kartu. Poznal by vás a zastřelil. Poproste Annu, ať zabaví hlídače, který chodí ze strany na stranu.
Pomalu projděte k lešení. Vylezte na něj. U lampy seberte hlídačův mobil. Získáte tak číslo. Položte jej zpět a vylezte na druhé lešení. Teď bolejte hlídači dokud si nevypne mobil.
Potom v klidu vylezte na stěnu. Dostanete se dál. Chodí tam další hlídač, a tak až bude k vám zády, schovejte se do stínu další stěny. Pak jen vyskočte nahoru do chodby.
V chodbě je hlídač se psem. U vás na okně je trocha plastu. Použijte na to nůž. Hlídač to půjde zkontrolovat. Rychle mu jděte vypít čaj a zase se vraťte.
Přijde a zístí, že mu čaj došel. Půjde si udělat nový, ale psa nechá chlídat. Proto přes okno ve výklenku sundejte drát (zvenku), ukrojte nožem kolečko salámu a
přidělejte ho na drát. Tím zabavíte psa. Pak jen pomalu sejděte dolů a projděte chodbou.
Jste nad fontánou. Musíte se nějak dostat do muzea. Sejděte dolů po schodech. Nebojte se, taky vás nikdo neuvidí. Zkuste se přes PDA nahackovat do
bezpečnostního systému. Zase musíte nastavit zrdcadla do správné polohy (obrázek). Půjde pouze zapnout
testovací režim na 1 hodinu. Otevřete mříž a vejděte. Vpravo od mříže je ventilační systém.
Oddělejte mříž, vložte tam mapu a zapalte ji.
Tím v místnosti vytvoříte dým a uvidíte laserové paprsky. Ty se vždy na okamžik vypnou. Opatrně tedy postupujte až ke dveřím. Vlevo jsou páky. Ty musíte ve správném pořadí zmáčknout, aby
jste pustili Annu dovnitř. Já jsem je otevřel pákami 1,2,4 (zleva). Anna vejde. Vpravo u větších vrat a sochy, je na každé straně otočná klika (či co).
Řekněte Anně ať otočí jednou a vy otočte druhou. Jste venku.
Propližte se kolem stěny až k ovládací skříni (napravo od dveří s PC), použijte na ni kancelářskou sponku. Tím ji skratujete a voda s fontány odteče. Hlídač odejde
za kolegou. Bežte do vypuštěné fontány a počkejte až Anna přijde blíž. Řekněte ji, ať vám pomůže odsunout sochu. Odsuňte ji a slezte dolů.
Octnete se v kanálu. Zde máte za úkol pustit vodu trubkami na stěně tak, aby na konci tryskala všechna voda. Jako kontrola, jestli je v trubkách dost vody, vám
poslouží tlakoměr. Až se vám to povede, měl by kus zdi vypadnout (u tryskající trubky.) Když ne, musíte konečný kohoutek zavřít a otevřít. Pak jen vlezte do díry ve stěně.
Projděte tunelem až na konec a pak seskočte dolů. V místnosti jsou dveře. Ty se otevírají tlačítkem napravo. Řekněte Anně ať zmáčkne tlačítko. Vy se rychle postavte na obrazec
na podlaze, jinak se dveře neotevřou.
Ocitnete se v kruhové místnosti. V jednom rohu je socha rytíře se štítem. Je to taková hádanka. Musíte natočit čtyři symboly ve správném pořadí podle pergamenu.
Pořadí jest: