ÚVOD
HISTORIE
SOUTĚŽ
GALERIE
STÁHNI SI...
MP HRY
SPŘÁTELENÁ STRÁNKA
Poskytovatel účtu

-=RECENZE=-
Vietcong 2
F.E.A.R.
Postal 2
DOOM 3
Vietcong
IL2 Sturmovik

-=NÁVOD=-
Broken Sword 4

-=TITULKY=-
Sliders

-=PROGRAMY=-
Výpočet cívky
Transformátor




Broken Sword 4: The Angel of Death


1) New York


Začínáte v Georgeově kanceláři. Po úvodní animačce, v níž se dozvíte trochu děje, se vám do rukou dostane ovládání. O gangstry se bát nemusíte. Dveře nevyrazí.

Napravo od dveří seberte golfovou hůl. S ní vypáčte dveře vedoucí do skladu (nebo co to je). Můžete si taky pokecat s Annou, ale moc vám toho neřekne. Ve skladu převrhněte bednu, po které pak vylezte nahoru dírou ve stropě.

Nahoře začnou gangstři přivolávat výtah. Anna podrží mříž, aby výtah nepřivolali. Vezměte proto z inventáře golfovou hůl a podepřete jí mříž. Potom v pravém rohu, za pomoci Anny, sundejte z ventilátoru mřížku. Ventilátor pak dotáhněte až k výtahu, kde ho dejte tak, aby blokoval mříž. Vezměte si hůl a vylezte dírou po ventilátoru na ulici (tedy římsu).

Tam se přitiskněte ke stěně a přejděte po římse až k žebříku. Vylezte po žebříku nahoru (nezobrazí se ikonka, tak klikněte nahoru na konec žebříku). Na střeše se k vám připojí Anna. Běžte k jeřábu (či čemu) a vylezte nahoru (zase se nezobrazí ikonka). Nahoře přejděte na konec, kde spusťte dolů řetěz. Na něj použijte golfovou hůl. George se přehoupne na druhou střechu. Tam otočte klikou, čímž posunete jeřáb a Anna může přejít. George ještě na Anninu radu vrátí jeřáb do původní polohy.

Po krátké animaci se objevíte v rozbořeném domě. Vpravo vidíte dveře, k nimž vám brání cestu propadlá podlaha. Běžte proto vlevo, kde se chyťte trubky. Ručkujte doleva. Kousek trubky se ale urve a spadne na skříňku s pojistkami. Následkem čehož půjde proud dole do kabelů. Doručkujte na konec trubky, pusťte se ji a přeskočte díru v podlaze. Pak musíte přejít přes římsu. Octnete se u dveří a schodiště. Vejděte do dveří a seberte provaz, který drží dveře otevřené. Dveře zavřete a zastrčte západku. Potom do dveří kopněte (pravé tlačítko a ikona použití). Dveře vypadnou i s kusem stěny a udělají tak malý most, po kterém přejde Anna.

Sejděte po schodech dolů až ke skříni s pojistkami. Tam řekněte Anně, ať podrží jistič. Vy mezitím běžte napravo od dveří po zbytcích podlahy. V jednom místě musíte seskočit níže. Potom přes dvě prkna a kabely, které už nejsou nebezpečné. Přesuňte bednu, která blokuje dveře. Anna může vejít. Požádejte jí o otočení kliky od plechových vrat. George vrata podrží a Anna projde.


2) New York - Hotel Alfonzo 1


Ocitáte se v hotelu, kde má Anna pokoj. Avšak ztratila svou kabelku a nemá tak svou kartu k otevření dveří. Proto se musíte pokusit nějak dostat do jejího pokoje. Anna zůstane před hotelem hlídat.

Promluvte si s recepčním. Nebude vám chtít dát volný pokoj. Potom si promluvte pro změnu s mužem, který sedí opodál v křesle. Jmenuje se Twelvel Minster (nebo tak nějak). Jako záložku má bezpečnostní kartu. Jak jí ale získat? Střídavě si promluvte s oběma, dokud nevyčerpáte všechna témata. Potom si prohlídněte v inventáři leták od recepčního (vlastně majitele). George tak získá číslo do hotelu. Bežte na záchod, kde přes PDA zavolejte do hotelu a chtějte mluvit s Twelvelem. Ten si půjde vzít hovor. Teď můžete v klidu vzít jeho kartu z knihy.

Kartu použijte na dveře. Vyjděte do patra. V tu chvíli vám zavolá Anna. Je prý na požárním schodišti a George jí má v jejím pokoji otevřít okno v koupelně. Nahoru do vyššího patra jít nemůžete, bo tam provádějí deratizaci. Pod schody leží kupa (no pár jich tam je) mrtvých brouků. Jednoho si vezměte. Vpravo je výtah a požární hlásič. V chodbě z pokoji stojí nějaký člověk, jenž vypadá jako Elvis. Nechce vás pustit do pokoje a ani vás nenechá otevřít okno. Hned u prvních dveří je číselný zámek.

Vy ale seběhněte zpět dolů. Tam si promluvte s Alfonzem o deratizaci. Potom vezměte brouka z inventáře a položte ho na staré hodiny. Řekněto to Alfonzovi. Moc šťastný nebude, ale vyjde z recepce. Rychle otevřete okénko vpravo a seberte zapalovač.

Vyjděte nahoru. Dojděte až k oknu. Chlapík-Elvis vám ho nedovolí otevřít. Proto počkejte až se otočí a otevřete ho. Půjde ho zavřít. Rychle dojděte k uschlé kytce, kterou zapalte zapalovačem. Spustí se požární hlásič a začne tryskat voda. Elvis uteče. Teď máte volnou ruko dostat se do pokoje Anny. Vejděte. Prohledejte sejv a na zemi seberte fix.

Jděte do koupelny. Tam vám cestu blokuje ventilátor. Vypněte jej (taková ta šedá velká tečka), použijte na něj lano a znovu zapněte. Zkratuje se, vypne a vypadne na ulici. Anna má volnou cestu. Konečně vám poví něco bližšího k pergamenu (či co to má být). Vyjděte ven s pokoje a dojděte ke dveřím s číselným zámkem. Elvis vám nedovolí je otevřít. Zpoza dveří jde slyšet nějaké klepání. Použíjte na dveře fix a pak leták od Alfonza. George je podstrčí pod dveře. Někdo vám vrátí papír zpět spolu s kódem ke dveřím. Použijte číselník. Dveře se otevřou a ve vnitř je svázaná žena (recepční). Poví vám, že ji tam zavřel Elvis. Ten však uteče. A jde se do další lokace.


3) New York - Bail Bonds 1, Hotel Alfonzo 2


Objevíte se v Georgeově kanceláři, která je pěkně zřízená. Můžete si pokecat s Virgilem, ale je tak deprimovaný ztrátou svého MP3 přehrávače, že s ním není kloudná řeč. Jděte so svého kanclu, kde ze stolu seberte italské cigarety. Potom vyražte do Alfonzova hotelu.

Tam si promluvte s Juanitou (recepční), Alfonzem a policistou O'Halloranem, jemuž ukažte cigarety. Dozvíte se, že jsou z černého trhu. Promluvte si s ním znovu a zeptejte se ho na doky. Zpřístupníte si novou lokaci a to 'Martinos Meat Packing'.


4) New York - 'Martinos Meat Packing'


Ocitáte se v továrně na výrobu salámů. Porozhlédněte se okolo. Dovnitř továrny vás hlídač nepustí. Musíte si sehnat zástěru. Kde ji ale vzít? Napravo od brány je obchůdek se salámy. Promluvte si na všechna témata s prodavačem a pak mu ukažte italské cigarety. Bude je chtít vyměnit. Zástěru vám za ně nedá, tak je vyměnte za salám. Vyjděte ven a počkejte až si půjde zakouřit. Pak rychle vejděte dovnitř a zástěru seberte. Můžete vejít dovnitř továrny.

Prohlédněte si první místnost. Nic kloudného tam není. Jděte doprava do místnosti, kde seberte nějaké požární rukavice (nebo azbest, co já vím) ze šteny. Projděte dál. Za modrýmy dveřmi je na stěně lékárnička. Když ji otevřete objevíte čtečku karet. Vyjděte ven a seberte klíče z drtiče. Vlevo je popelnice. Poposuňte ji až na vidle od vysokozdvyžného vozíku. Na něj použijte klíče a zmáčkněte tlačítko. Potom vylezte na motor, střechu a pak na popelnici. Podívejte se do okénka. Uvidíte ty dva gangstry, co šli po Anně a jejich šéfa. Mají pergamen.

V první místnosti (jak jsou ty prasata) by se měly otevřít vrata úplně vlevo. Vejděte tam. Sejděte po schodech a dojděte k levé peci. Dveře jsou horké. Proto na ně použijte rukavice (či co) a otevřete. Vejděte dovnitř a zase rukavicema (či čím) seberte polínko na zemi. Vraťte se k vysokozdvyžnému vozíku, vylezte nahoru k oknu a položte tam poleno. Teď se vraťte k vchodu do fabriky, kde stojí hlídač a vejděte do náklaďáku. Tam seberte led. Musíte rychle, jinak se roztopí. Dojděte až k vysokozdvyžnému vozíku, vylezte k okénku a použijte led na poleno. To způsobí dým a gangstři odejdou. Vy teď můžete pro pergamen, ale jak se tam dostat?

Vraťte se do první místnosti s prasaty. Tam zmáčkněte tlačítko, které posunuje prasata na posuvníku. Místo prasete vyjede mrtvý gangster. Prohledejte ho. Najdete kartu. Kartu použijte na čtečku karet ukrytou v lékárničce. Otevřou se vám tajné dveře. vyjděte po schodech nahoru. Prohledejte celou kancelář. Prostřední šuplík jde jediný otevřít. Najděte v něm v kapesníku zabalenou fotku nějaké herečky. zkuste posunout skříň. Nejde to. Kolečka by potřebovala promazat. Zajděte proto zpět do pece, kde použijte kapesník na kus masa. Tím získáte trochu tuku. Vraťte se zpět k drtiči. Zapněte jej. Vyjděte do kanclu a namažte tukem kolečka skříně. Posuňte ji. Skříň propadne sklem přímo do drtiče. Ten skříň otevře. Pak už jen seběhněte dolů a vezměte si MP3 přehrávač a pergamen.

5) New York - Bail Bonds 2


Ocitáte se zpět v kanceláři. Spolu s Annou prozkoumejte celý pergamen. Potom dejte Virgilovi MPtrojku, ať spolupracuje. Zeptejte se ho na všechna témata. Dostanete flash kartu, kde jsou hackovací programy. Virgil vám vysvětlí jak se hackuje. Jde v podstatě o starou hru (Laser Tank), kde musíte nastavit zdcadla a trubky tak, aby se signál vysílaný vaším PDA dostal na server. To je celé. Po chvíli to určitě zvládnete.

Prozkoumejte celý dokument (v poznámkách) a taky důkladně pergamen. Jakmile vše prozkoumáte, můžete se vydat do Istambulu.

6) Istambul - 'Pasha Palace Hotel' 1, 'Topkapi Palace'


Po úvodní animačce se ocitáte dole na recepci hotelu. Promluvte si nejdřív s recepční a pak i s číšníkem Mevlutem. Vyčerpejte s oběma všechna témata a vydejte se do Topkapi Palace. Promluvte si se stráží. Nepustí vás dovnitř bez ID karty (občanky). Vydávejte se za Eamona O'Maru, ale stejně vás nepustí.

Vraťte se proto do hotelu. Poptejte se recepční. Dozvíte se, že O'Mara je nahoře ve svém pokoji. Jednejte rychle. Domluvte se s Annou, že jakmile zabavíte recepční, sebere dopis pro O'Maru. Ukažte recepční golfouvou hůl. Ta bude chtít ať ji George ukáže svůj odpal. Anna může sebrat dopis. Vezměte si ho od Anny. Zjistíte, že je to ID karta, mapa paláce a získáte kancelářskou sponku. Na jednom stole seberte nůž. Jím oddělejte Georgeovu fotku z jeho ID karty a připevněte ji na O'Marovu kartu. Teď se můžete vydat do paláce.

Hlídači ukažte ID kartu. Jste vpuštěni. Hlídači u vrat neukazujte kartu. Poznal by vás a zastřelil. Poproste Annu, ať zabaví hlídače, který chodí ze strany na stranu. Pomalu projděte k lešení. Vylezte na něj. U lampy seberte hlídačův mobil. Získáte tak číslo. Položte jej zpět a vylezte na druhé lešení. Teď bolejte hlídači dokud si nevypne mobil. Potom v klidu vylezte na stěnu. Dostanete se dál. Chodí tam další hlídač, a tak až bude k vám zády, schovejte se do stínu další stěny. Pak jen vyskočte nahoru do chodby.

V chodbě je hlídač se psem. U vás na okně je trocha plastu. Použijte na to nůž. Hlídač to půjde zkontrolovat. Rychle mu jděte vypít čaj a zase se vraťte. Přijde a zístí, že mu čaj došel. Půjde si udělat nový, ale psa nechá chlídat. Proto přes okno ve výklenku sundejte drát (zvenku), ukrojte nožem kolečko salámu a přidělejte ho na drát. Tím zabavíte psa. Pak jen pomalu sejděte dolů a projděte chodbou.

Jste nad fontánou. Musíte se nějak dostat do muzea. Sejděte dolů po schodech. Nebojte se, taky vás nikdo neuvidí. Zkuste se přes PDA nahackovat do bezpečnostního systému. Zase musíte nastavit zrdcadla do správné polohy (obrázek). Půjde pouze zapnout testovací režim na 1 hodinu. Otevřete mříž a vejděte. Vpravo od mříže je ventilační systém. Oddělejte mříž, vložte tam mapu a zapalte ji. Tím v místnosti vytvoříte dým a uvidíte laserové paprsky. Ty se vždy na okamžik vypnou. Opatrně tedy postupujte až ke dveřím. Vlevo jsou páky. Ty musíte ve správném pořadí zmáčknout, aby jste pustili Annu dovnitř. Já jsem je otevřel pákami 1,2,4 (zleva). Anna vejde. Vpravo u větších vrat a sochy, je na každé straně otočná klika (či co). Řekněte Anně ať otočí jednou a vy otočte druhou. Jste venku.

Propližte se kolem stěny až k ovládací skříni (napravo od dveří s PC), použijte na ni kancelářskou sponku. Tím ji skratujete a voda s fontány odteče. Hlídač odejde za kolegou. Bežte do vypuštěné fontány a počkejte až Anna přijde blíž. Řekněte ji, ať vám pomůže odsunout sochu. Odsuňte ji a slezte dolů.

Octnete se v kanálu. Zde máte za úkol pustit vodu trubkami na stěně tak, aby na konci tryskala všechna voda. Jako kontrola, jestli je v trubkách dost vody, vám poslouží tlakoměr. Až se vám to povede, měl by kus zdi vypadnout (u tryskající trubky.) Když ne, musíte konečný kohoutek zavřít a otevřít. Pak jen vlezte do díry ve stěně. Projděte tunelem až na konec a pak seskočte dolů. V místnosti jsou dveře. Ty se otevírají tlačítkem napravo. Řekněte Anně ať zmáčkne tlačítko. Vy se rychle postavte na obrazec na podlaze, jinak se dveře neotevřou.

Ocitnete se v kruhové místnosti. V jednom rohu je socha rytíře se štítem. Je to taková hádanka. Musíte natočit čtyři symboly ve správném pořadí podle pergamenu. Pořadí jest:

měsíc, hvězda, kříž, měsíc.

Jakmile se vám to povede, zpřístupní se další socha. Tentokrát točíte kruhy, na kterých jsou červené a modré listy fleur de lys. Zase musíte mít správnou kombinaci. Mě se to povedlo s touto:

Vrchní - Modrý = nahoře, červený = dole
Spodní - modrý = vlevo, červený = dole
.

Obrázek

Pokračujte k další soše. Tahle hádanka je poněkud težší. Řešení je:

Vlevo nahoře = tři žluté lilie v modrém štítu
vpravo nahoře = dva červení lvi ve žlutém štítu
vpravo dole = jedna bílá lilie ve žlutém štítu
vlevo dole = dva modří lvi v bílém štítu.
.

Obrázek

Otevřou se dva výklenky, které budou prázdné. Řešení jest: stoupněte si do jednoho a do druhého pošlete Annu. Plošina sjede dolů a tím se dostanete do pokladnice.

Na stojanu je socha anděla. Aby jste ji mohli sebrat bez úhony, musíte provést stzejnou cestu jako rytíř Jaques de Molay. A to Acre, Londýn, Paříš a Kypr. Vždy se postavte na toto místo a dejte použít. Můžete sebrat sošku. Teď musíte natočit stojan směrem k městům a pak ho zmáčknout. Města jsou: Konstantinopole, Řím a Alexandrie. Potom následuje animačka v hotelu a vysvětlení proč je George ve vězení.

7) Istambul - 'Topkapi Palace' Vězení, 'Pasha Palace Hotel' 2


Jste ve vězení. Animačka vám to trochu vysvětlí. Všimněte si myší díry. Srtčte tam ruku. Kousne vás krysa. Nevadí, tak znovu. George objeví skobu. Tu použijte na stěnu vpravo. George vytáhne kus ven. Stráž vás načapá, sebere vám skobu, ale nevadí. Udělali jste díru do sousední cely. Po chvíli přijde kněz a jeptiška. Ta vám dá pár hraček a pytlík s kuličkami. Kuličky vysipte do kanálku, přelezte do druhé cely a zavolejte stráž. Strážný uklouzne a omdlí. vraťte se do své cely a seberte mu klíče. Odemkněte, svažte mu ruce provázkem a dejte mu roubík do pusy, ať nemůže zavolat pomoc. Vyjděte po schodech. Je tam pes. zabavte ho pískací hračkou. Jak se nebude dívat, seberte konzervu s žrádlem ze stolu. Z natahovací myšky seberte klíček a otevřete jím konzervu. Dejte psovi žrádlo. Pak můžete v klidu vyjít ven.

Jste v místnosti s PC. Pošlete myš pod mříží. Měla by způsobit poplach. proto rychle vyjděte po schodech a až stráže zajdou dovnitř, vylezte po pnoucí kytce na střechu. Tady položte pískací hračku do malé díry ve stěně. Přiláká to hlídače. Obejděte ho ze strany a setkejte se s jeptiškou. Tu George pozná. Je to...., ale to poznáte.

Jste zpět v hotelu. Hrajete za jeptišku. Běžte za recepční a přemluvte ji, ať vám dá klíče od O'Marova pokoje. Běžte do pokoje a s Georgem vylezte oknem na římsu. Musíte se nepozorovaně dostat do svého pokoje. Tam seberte v koši v koupelně účet a vedle postele růženec. Budete vyrušeni policajtem. Ten vás pošle zpět do recepce. Musíte se nahackovat přes PDA do hotelového počítače a stáhnout adresu Anny Marie (řešení). Vydáte se do Říma.

8) Řím - Apartmá Anny Marie 1


Ocitáte se na ulici v Římě. Promluvte si střídavě s Markem (budoucí farář) a bezdomovcem Archiem. Nakonec se dozvíte, že klíče jsou pod levou kytkou. Ale je tu problém. Mark vám to nedovolí. Taktéž vám nedovolí se dotknout svého auta. Musíte ho nějak zabavit. Poproste Nico, ať ho zkusí zabavit. Nepovede se vám pohnout s květináčem, ale Archie sleduje Nico a nehlídá svůj chleba. Seberte ho. Chleba použijte na auta (malá Lucy :-) ). Tím přilákáte holuby. Mark přiběhne a začne je odhánět. Můžete sebrat klíč zpod květináče. Otevřete si dveře.

Dveře budou zamčené. Proto vlezte na balkón. Skočte na římsu nad ním. Posuňte se vpravo, seskočte na bálkón, chytněte se drátu a přeručkujte. Na vedlejším balkónu je jeptiška. Vyrušte ji tím, že zkusíte otevřít dveře (jinak na vás pošle poldy). Přelezte zábradlí a dojděte až na poslední balkón. Chyťte se římsy a přeručkujte na Annin balkón. Nakoukněte oknem. Musíte nějak oddělat západku na dveřích. Na to postačí golfová hůl. George půstí dovnitř Nico. Seberte lístek na metro a nějakou kartu (účet či co). Pak se vydejte do Vatikánu.

9) Řím - Vatikán, Apartmá Anny Marie 2


Můžete prozkoumat koš na smetí, ale nic nenajdete. Se stráží řeč nehodíte. Stojí tam jak solné sloupy. Pobavte se se setrou Anglikou za okénkem a pak s mladou setrou za železnými dveřmi. Podívejte se na cedulku s nápisem st. Michael a běžte se zeptat mladé jeptišky. Dozvíte se potřebné informace.

Vraťte se do apartmánu. Zde se nahackujte do počítače (řešení). Pak se vraťte do Vatikánu. Zavolejte telefonem (PDA) na nové číslo. Tím na chvíli zabavíte sestru Angeliku. Seberte papír ze stolu. Zistíte, že má přijít inspektor. Vadávejte se za něj a vpustí vás dovnitř.


Jeptiška chodí všude s vámi. Musíte ji nějak zabavit. Běžte ke stolu, kde jsou krabice. Tu bílou posuňte dolů. Jeptiška Serena ji půjde vrátit nahoru. Vy mezitím dejte do krabice na stole chleba. Serena ho bude uklízet. Máte volnou ruku. Vlevo z regálu trčí jedna krabice. Otevřete ji nožem. Získáte tak láhev vína. Vyjděte po schodech, otočte kohoutem na míchačce a nalijte dovnitř víno. Pak jen sejděte dolů a podívejte se na animačku. Po ní jděte vedle kanceláře doprava a vyjděte malými dveřmi.

Jste v zahradě. Nad schody je však mříž. Jděte ke stěně, vylezte na krabice, chytněte se římsy a přeručkujte do místa, kde chybí zábradlí. Vylezte nahoru. Dejte pozor ať vás neuvidí mniši. Proto vpravo na podstavec s kytkou nasypte drobky s chleba. Zabavíte jednoho mnicha. Pak na další podstavec vpravo nasypte drobky a schovejte se vlevo. Jeden mnich tudy chodí. Musíte vystihnout chvíli, kdy půjde ke kytce vpravo a rychle vejít do dveří. chce to trpělivost.

Vevnitř vyjděte po schodech a projděte chodbou. Poslední dveře jdou jako jediné otevřít. Vejděte dovnitř a prozkoumejte šuplíky. Najdete Anninu složku. Hle objeví vás a vyvedou pryč.

10) Řím - Apartmá Anny Marie 3


Promluvte si s Nico a jděte za Markem. Ukažte mu vizitku od otce a Mark vám vydá bylíček pro Annu. Je v něm DVD. Puste si to na Anniném notebooku. Dozvíte se další cíl cesty. Phoenix.

Zajděte se zeptat Marka. Zeptejte se ho na fix. Poví vám, že je z klubu Černá kočka. Poptejte se ho kde je. Pak se tam vydejte. Vyhazovač vás tam bez karty potvrzující členství nepustí. Vraťte se k Markovi a ptejte se ho co za kartu chce. Nechce vám ji vydat. Proto podepište fotku Lucy a dejte mu ji. Členská karta je vaše.

11) Řím - 'Černá kočka'


Ukažte vahazovači členskou kartu. Jste vpuštěni. Musíte mít ručník, jinak vaás nepustí dál. Vejděte do sprch. Jeden ručník visí vedle sprchujicího muže. Ten vám ho nedá. V rohu u skříněk je stojan s kytkou. Odsuňte jej. Za ním je kohoutek. Otočte ho. Pustíte tím horkou vodu a můžete vklidu sebrat ručník. Dijděte až do páry. Tam se pobavte s duanem, starým známým. Jak budete chtít odejít, objeví vás a chytí.

Po animačce s šéfem mafie Spallacim můžete hrát. Ale jste uvázáni na židli. Kopněte do zásuvky. Tím získáte pohrabáč. Jím posuňte popruhy, rozlijte jím olej a shoďte tazer. Potom kopněte do zásuvky znovu. Měli byste být volní. Rozhrňte závěs a uvidíte Spallaciho jak se baví s kardinálem o Anně Marii. Zmáčkněte tlačítko nalevo na okně. Otevřou se dveře. Duane vás volá. Ale kde je? Je v odtokovém kanále v bazénku. Zajděte si do sprch do skříňky pro věci. Pak spojte růženec s kancelářskou sponkou a podejte to Duanovi. Dostanete klíč od prádelny. Vyjděte na chdbu a odemkněte si prádelnu. Vyjděte na ulici.

11) Řím - Apartmá Anny Marie 4


George se opil. Vejde s Markem do Annina bytu. Objeví bombu. Musíte ji zneškodnit. Proto se nahackujte do vojenské databáze pro informace (řešení). Pujčte si od Marka rukavice na mytí. Pak můžete zkoušet zneškodnit bombu. Kancelářskou sponkou propojte tyto dráty (na obr. č.1 s č.2). Potom nožem přestřihněte drát číslo 3. A je to. V animačce přijde Nico a poví vám co se dělo v Phoenixu.

12) Phoenix (Nico)


Hrajete za Nico. Brána je zamčená. Vezměte z auta hever a vypáčte jím zámek. Dojděte k popelnici. Odsuňte bedny, odbrzděte popelnici, posuňte ji a přistavte jednu bednu, po níž vylezte nahoru. Vyskočte na římsu, pak ručkujte k další. Vylezte na ni, přeskočte na vedlejší a vylezte nas třechu. Tady seberte ze střechy šutr a použijte ho na radar. Schodíte tím držák požárního žebříku. Slezte dolů stejnou cestou. Vylezte po žebříku, bednu zhoďte dolů a posuňte trubku. Tou pak prolezte na druhou stranu. Shoďte dolů kámen a slezte.

Jste v kanclu. Hackněte se do PC (řešení). Podívejte se na fotku na stole. Kód ke dveřím je datum z fotky. Z mailů z PC získáte další potřebné informace a můžete tak odkódovat dveře (kód jest: 91-08-12).




Přeskočte díru, seskočte níž a přeručkujte až nad tři bedny. Na ně seskočte. Dole skočte do průduchů. Objevíte se v místnoti, kde je velký nepořádek. Projděte přes chodbu do kuchyně. Zháčku seberte nějaký hák. Přisuňte stůl a seberte s poličky žvýkačku. Jděte na chodbu a vejděte do šatny. Někdo vás zamkne. Vypáčte hákem skříňku a seberte olej. Potom se nahackujte do PC a otevřete dveře (řešení). Sejděte dolů po schodech a vejděte do jediných odemčených dveří.

Po dlouhé animačce se ocitáte v místnosti s Maynardem. Vylezte na stůl a pak dírou ve stropě. Promažte řetěz olejem, spusťte ho tak, aby řetez byl přímo nad sejfem. Slezte dolů a sejf upevněte hákem k řetězu. Potom ho vytáhněte nahoru a na pás. Pak jděte k ovládacímu pultu. Nefunguje. Spravte ho žvýkačkou a řekněte Maynardovi, ať ho spusí zprovoznit. Pak vás čeká hádanka. Musíte sejf dostatdo správného místa, ale pohybujete jen omezeně s pásy, takže to není tak jednoduché. Správný postup nemám. Prostě to zkoušejte (do takovéto polohy byste měli dostat všechny bedny). Potom řekněte Maynardovi ať vám pomůže dát sejf dovnitř. Potom následuje animačka.

Vejděte do centrifugy a seberte papíry na zemi. Jsou tu gangstří, tak bacha na ně. Po schodech nechoďte. Klíčema odemkněte dveře a vajděte po schodech. Nalijte olej na zarážku dveří, zhasněte světlo a otevřete dveře. Hlídač se půjde podívat a uklouzne. Cesta je volná. Rychle bežte k výtahu. Nezapomeňte zamknout dveře (ty u výtahu). Pak jen zmáčkněte tlačítko výtahu a jste volní.

13) Vatikán, noc


Promluvte si s Archiem. Prohledejte koš a seberte láhev se šampaňským. To vyměňte za Archieho ředidlo. Ředidlo vylejte do koše a zapalte. Tím odlákáte stráže. Vejděte dovnitř bočními dveřmi. Uvnitř otevřete dveře naproti vás. Je tam sestra. Nico se s ní pobaví. Vy prohledejte místnost a hlavně musíte najít zlatý valoun. Pak se pobavte se sestrou. Vejde kardinál. sledujte ho.

Musíte projít skrz zahradu. Bacha na mnichy s lucernou. Musíte vystihnout okamžik a projít. Pak vpadněte do dveří. Dojděte až do kancleláře. Pak následuje dlouhá animačka.

Po animačce, jděte prozkoumat vedlejší kancelář. Hlavně se podívejte na obraz a opište si na papír polohu přesípacích hodin (i kde je písek). Pak běžte do místnosti s velkými dveřmi na zemi. Požádejte Marka ať vám dveře nadzvedne. Vy vylomte zámek golfovou holí. Můžete dolů. Dole nastavte přesípací hodiny na sochách podle obrazu. Pak na sochu vyskočte a zmáčkněte hlavu (levá socha první). Pak řekněte Markovi, ať vám podrží pravou hlavu sochy, aby se dveře otevřely. Pak sejděte doů do katakomb.


14) Katakomby


Nožem odstraňte kryt s krabičky vedle vypínače. Rukavicemi přerušte kontakty, seberte žárovku za pomoci požární ochranné látky (či co to má být), místo ní dejte C4ku a znovu rukavicemi spojte kontakty. A bum! Cesta je volná. Pak následuje animačka a setkání s Annou.

Projděte chodbou a do otevřených dveří. Objeví se Archie a pomůže vám. Napravo od vrat je hlavolam (řešení). Dveře se otevřou. Teď následuje cesta přes pole na zemi (řešení). Bacha, šlápnutí vedle a prásk. Jste mrtví. Pak přes malinký most, kde se George propadne. Musíte tedy zmáčknout páky v pořadí:

Assasin, Turk, Malmuk, Templar

George vyjede nahoru. Pak jděte k další hádance. Je to rytíř na dveřích. Z pergamenu se dozvíte, že mu musíte poskytnout ohnivé srdce. Proto na sochu použijte leták z hotelu a zapalte jej. Pak dojděte do místnosti, kde byla Archa. Začne se vypouštet plyn. Jednejte rychle. Použijte na klíčovou dírku růženec. Tím otevřete dveře.

Teď následuje finále. Jakmile dostanete ovládání, golfovou holí rozbijte sošku anděla na Arše. Pak se spustí animačka. Po ní rozbijte druhého anděla a shlédněte závěrečnou animaci. A to je konec hry...



Poslední aktualizace: 4.10.06
Witriol  

Počet zobrazení:

Witriol © 2006